Paradise Hotell

Först och främst vill jag säga grattis till Svante som fyller år om 20 minuter. Grattis sötnos!

Sen vill jag medela att det är paradise hotell för er som vill se det runt midnatt på 6an. Just nu sitter jag och äter honungsmelon och dricker citronvatten. Ska hoppa in i duschen en snabbis och sedan lägga mig i soffan och se PH. I morgon ska jag upp tidigt. Och vaknar inte Frida när jag ringer så tänker jag gå in till henne och väcka henne i deras lilla stuga. Haha, komma och leka tomte eller nått. Vi ska käka pannkakor till lunch, så vi måste till Grantomta och köpa ägg och grädde. Sen vid 3 tiden tar vi bussen som Martin kommer med från jobbet och så åker vi till farmor och farfar. Det är middag där i morgon eftersom att farmor fyllde år idag. Så vi ska fira henne, men nu ska jag hoppa in i duschen, men vi hörs i morgon bitti. Sleep well, kiss and hugs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0