Rosa the movie

Ibland får man sån lust att kolla på filmer som inte är så avancerade och utländska. Så jag har bestämt mig för att kolla på Rosa The Movie ikväll. Yeah! Så den ska jag titta på om någon timma, sen är det 2 and a half men, scrubs och paradise hotel. Så min kväll är fullbokad framför tv:n. Ibland är det skönt att känna att man inte behöver stressa till något. Att man kan sitta i mykläder hela kvällen framför film och tv och bara chilla med lite godis och läsk. Sån kväll har jag idag. Så kommer inte sitta framför datan så jätte länge till. På fredag åker jag till Ronja, kommer hem på lördag och så på söndag ska jag träffa min underbara alldeless egna toker Frida! Yeah! Hörs antagligen i morgon. Puss på skinkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0