Säger hejdå.

Igår var jag med Frida. Vi körde badminton och tog det bara lungt. Dagen har inte vart så speciell. Vaknade vid 2 tiden, började packa och gick sedan hem till moster. Sen gick vi och käkade på Tina Maria, för dom har visning idag och kunde inte vara hemma då. Kom hem typ nyss. Måste snart fortsätta packa, för i morgon åker jag till Göteborg. Kanske kommer kunna uppdatera där, men inte så mycket. Men så ni vet att jag inte kommer vara så aktiv. Det blir tåg för mig i morgon med Hege. Men nu ska jag kolla runt en liten smabbis, sen fortsätter min packning. Mycket som måste med, haha. Ha det bra så hörs vi, kiss and hugs!
 
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vem va det som sa åt dig att börja ta kort vid spegelbilden ;) Grymt fin bild gumman. Du är ett geni bakom kameran, men inte annars ;) hihi! Jag kommer att sakna dig gånger tusen när du är borta, men ha det så sjuuukt jävla bra! Lova att ringa, smsa och mmsa! Jag älskar dig mer än allt syster min <3!

2009-07-09 @ 20:25:01
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Fanny

Älskling, jag kommer sakna dig aaaaaapa mycket! :( Vi ska höras av varje dag, och vi har våra planer som sagt, haha. Tack sötnos. Va? Jag är ett geni när det gäller andra saker också. Till exempel i BADMINTON!:D HAAHAHAHAHA <3

2009-07-09 @ 23:19:55
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0