Sånt väder gillar vi inte

Godmorgon!

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan, men vid liv är jag i alla fall. Var det bara jag som hade största läskigaste åskvädret hos mig igår natt? Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Jag som är livrädd för blixtrar. Men sen blev jag jävligt sur för att alla jävla kanaler pajade ju p.g.a ovädret, så jag kunde inte se på Paradise Hotell! Jävla piss åskväder! Ska komma just vid rätt tillfälle som PH. Usch till sånt väder. Jag ska strax börja fixa mig lite tänkte jag, måste först kolla lite busstider ut till Ronja som bor på vischan! Haha, nej inte riktigt, men nästan ;)

Vart tog detta väder vägen? o:

Kommentarer
Postat av: ellie

HAHAHAHA vaffan, han som står där med röd tröja och shorts är gigantiskt lik min farsa xd

2009-07-29 @ 11:24:08
URL: http://wetellyou.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kanske är din far? :D

2009-07-29 @ 21:05:06
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0