Sen lunch



Hejsan hoppsan bloggen. Allt bra med er? Jag mår lovely. Har vart och badat för en liten stund sen. Det fanns hopptorn och grejjer, så det var kul. Fast inte lika kul när jag dök därifrån. Fick sjukt onti huvudet. Man skulle behöva hjälm när man dyker från hopptorn. Strax är min pasta klar, och då blir det pasta med köttbullar och pasta sås. Exakt sån mat som Frida gjorde till oss för ett tag sen. Började tänka på henne då som fan. Saknar min lilla knas-frida!

När jag kommer hem skulle jag igentligen vara med Ronja. Men hon jobbar ju på vardagar, och om jag kommer till henne på söndagen kommer inte det bli nå kul. Så jag snackade med Louise igår. Och henne var det längesen jag var med, så jag ska till henne på söndag. Men nu ska jag käka, hade gött! Kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0