Sovit 4 timmar inatt.

Godmorgon på er. Blev väckt vid nio tiden av att Lelle kom in i mitt rum och skrek hej. Herregud, jag höll ju förfan på skita på mig. Jag gick upp när Linus och Lelle åkt. Jag gjorde té och satte mig i soffan med mamma en stund som kollade på nån film. Lelle har tagit min Resväska med sig, och jag får lite panik, för jag vet inte om jag har allt med mig. Jag kollade aldrig en sista gång i gårkväll. Så jag får hoppas på det. Och kommer jag på något så kan jag ju iochförsej bara ta med mig det på tåget. Går hemifrån vid kvart i tre. Ska möta Hege klockan tre. Asså jag är jätte pigg, och ändå sov jag ungefär 4 timmar inatt. Inte bra alltså..
Men nu ska jag checka lite grejjer på datan och sedan måste jag nästan börja göra mig klar. Så hörni, messa så mycket ni vill ni som har mitt nummer, annars hörs vi kanske någon gång i Göteborg. Men nu ska jag dra, ha det så jätte bra nu och så hoppas vi på bra väder! Kiss and hugs.
 
Kommer sakna dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0