Strålande humör

Tjaho! Solen skiner och vi är på strålande humör. Frida står just nu och lagar lunch åt oss. Köttbullar & pasta och en pasta sås. Mums, säger vi till det. Idag vaknade vi ganska lagom. Har inte haft så stort intresse för att kolla på klockan, så vi har bara tagit det lungt. Vaxat benen, provat kläder, spelat kort, ätit glass och bara haft det så bäst som jag och Frida kan. I morgon åker jag till min farmor & farfar. För på lördag är det middag med närmaste släkt för farmor fyller år idag. Tyvärr så kommer det någon jag inte har så stort intresse för, men hon ska inte få förstöra min dag för det, utan jag kommer bara ignorera. För börjar vi snacka kommer det sluta med att jag klappar till henne rejält. För så förbannad som jag e skulle det inte vara omöjligt att jag gjorde det. Men ska verkligen hålla händerna i styr, ska inte låta henne förstöra min dag som sagt. Men nu ska jag kika runt en snabbis på internet sen ska jag hjälpa Frida med käket. Ha en jätte bra dag så återkommer jag med bilder och videos lite senare ikväll. Hare gött! Kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0