Unnade mig ett par jeansleggins.

Ska ladda över massa låtar till telefonen,
sen ska jag göra té och kolla på tv.
Inatt är det Paradise Hotel, så det ska jag kolla på.

P-shop hade inte Dia psalma tröjor, så jag gick därifrån med en suck och unnade mig istället ett par jeansleggins på Gina tricot för 299 kronor. Dom var faktist jätte fina. Louise blev hämtad av sin mamma, så jag gick mot tunnelbanan och åkte hem. När jag kom till centrum så gick jag bort mot Lottas gård, eftersom mamma och dom var där. Lotta fyller år idag och är mammas kompis. Det var ganska många människor där, och bland annat en skit snygg spansk kille. Han kunde inte Svenska, så jag vågade inte snacka med han, haha. Men han hade ju barn och grejjer. Han är tillsammans med en svensk tjej som bor i Spanien med honom och sådär nu. Hon dansar och rider. Riktigt förnuftig tjej alltså. Men i alla fall, Alice skulle sovit här, men hon hade migrän och mådde dåligt, så det blev inget. I helgen ska jag antagligen till Ronja. Vi bestämde det för några dagar sen, så jag ska messa henne i morgon och höra om det blir nått. Men nu ska jag fixa musiken och sedan stänga ner datan. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0