Kan ni gissa vad?.. BILDER!

All the pictures! (:

Ser verkligen INTE ut som mig! :O Haha.
Frida och Martin, mätta och belåtna.

Finaste älsklingen (a)

Älskar, älskar inte?

Jag och sis.

Människor!

Jordgubbar och grädde, muuuuums!

Hihi, pytte-fanny! Som min farbror kallar mig (:

Sötaste Ronja, Frida och Martin.

Sen blev det klaaaaaaaaaaaddigt! Haha.
Aw, så söta dom är alltså. Jag känner på mig att detta förhållande kommer hålla väldigt länge!

Mina fina människor.

FannyLindberg, on the night.

We are the fucking best!

Frida har fiiiiiiin utväxt! Men i morgon blir min sötaste brunett! :D

Runsten, coolt va? :)

Myspys hos farmor och farfar.

LAAAAANDET-PLACE!

Promenad på kvällen, mysigt!

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, kyss och smek.


Kommentarer
Postat av: ellie

känner igen han martin på andra bilden :O

efternamn? :D och hur känneru honom? <3

2009-07-07 @ 00:24:21
URL: http://elliejohansson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Han heter Lindberg i efternamn.

Vi är kusiner han och jag. :)

2009-07-07 @ 13:04:00
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0