Ligger och läser.

Hello babes! Ligger och läser 14 år till salu. Gud, den är så hemsk! Ska läsa ut den ikväll så jag kan låna Heges bok sedan. Marlyn Manson's bok om varför han ser ut som han gör och varför han beter sig som han gör. Marilyn Manson är med och skriver boken. Så den verkade jätte spännande. Så den ska jag börja på sedan. Resan hem tog 5 timmar. Det var ingen kul resa. Vi åkte ju med hela tåget fullt av fotbollsspelare från Ghotia Cup som vart i Göteborg i några dagar. Satt mest och kollade på killarna vid säterna brevid hela vägen, haha. Dom var Svenska och knäppa. Vi har grillat och bara tagit det lungt. Ligger och kopplar av med en bok och Michael Jackson musik. I morgon ska jag till Lollo. Sover där i två dagar. På måndag åker vi i alla fall in till staden och kollar lite. Jag ska bland annat köpa en bandtröja på p-shop. Och Lollo skulle köpa någon present. Men nu ska jag fortsätta läsa. Här kommer lite bilder på mig som är tagna på Heges kamera. Enjoy it! Kiss and hugs.

i väntan på bussen till Liseberg.

Jag och Dante (Ztikkan och Malins 3,5 månader gamla son)

Hihi, jag äter glass på Liseberg i skuggan, för det var himla varmt!

Jag och Ztikkan. (För er som vet vem det är men inte känner igen hnm: han har klippt av sig dredsen)

Guuuud så söt jag é!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0