Göteborg

HELLO BABES! FANNY HAR LANDAT!

Kom nyss till Göteborg. Åkte taxi från centralstation till stället dom bor på. Och Thord mötte oss vid ICA. Och vid ICA står det några grabbar med moppe, så självklart öppnar Thord käften.

Thord: Tjena grabbar, vad går den i?
Ena killen: 120.
Thord: Jasså, hörni vill ni ha en dejt?
Ena killen: JAVISST!
Jag: HA HA, skit kul Thord, NU GÅR VI HÄRIFRÅN TYCKER JAG!

Det var liksom lagom pinsamt. Och jag sprang runt med min Aik påse, så dom förstod nog att jag var från Stockholm. Vi ska snart käka lite mackor, och sedan ska vi bara tare lungt. I morgon väntar ännu en dag i Göteborg. Och Linus hade med sig sin bärbara dator, och dom har fixat internet nu, så nu får ni uppdateringar varje dag! Bra, hellerhur?! :)

Började dagen med en FRAPINO! :D

Nästa.. Göteborg..

Såhär kul hade jag på tåget, haha.

Love you, kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0