Massvis med bilder.

Nu är jag hemma igen. Håller på ladda över alla bilder nu, så dom kommer strax! Vi gjorde massa skoj vi, haha. I morgon blir det käk i stan med Frida och Martin och sedan iväg till farmor och farfar. Men nu ska jag börja hjälpa till med maten, gissa vad det blir? ... GRILLAT! Haha, jaa det är två-veckors-rätten (?) Pratade nyss med mamma och bad om 100 spänn, men eftersom hon ville ha massage för de så blev det 200 spänn istället. Tack mamma! Pengar är alltid bra att ha. Och lite massage kan väl inte skada att ge? Nej, så i morgon är jag 200 kr rikare. Men nu ska jag hjälpa till här, hörs senare. Kiss and hugs.

Baaaaak!

Och i kladdkakan hade vi mjölkchoklad bitar i.. muuums!

På svalning. <3

Vi hittade ett recept som vissa tror inte ''finns'' men nu är det upp till bevis.

..Att det faktist också kan heta ''negerbollar''. Det är inget personligt till nån, så ta inte åt er, vill bara visa att det kan heta så också. Som andra kallar ''kokosbollar'' ''chokladollar'' whatever, nu vet ni.

Matlagning med Maitan.

Fick ett jätte sött linne av Frida. De var för stort för henne, så jag fick det. Skit sött.

Det var lite bilder det, ha det gött nu! (a)
 (och nej, linnet är inte för litet, det är meningen att man ska ha byxor eller kjol eller shorts på sig, men i detta ögonblick hade jag bara leggins, för er som inte fattar att man ska ha nått under)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0