Mölnlycke Centrum





Hej bloggen. Har precis käkat hamburgare på baksidan med dom andra, men nu vill jag ha lite tid för mig själv. Så jag tänker stänga in mig här och sätta på musik och läsa lite tror jag. Idag var vi bara nere i Mölnlycke Centrum och satte oss på en pub och dom vuxna tog en öl. Sen gick vi runt i lite affärer och kollade. Hittade ingenting, men inne på consum köpte jag en Ben&Jerry's! Gosh, så god den är alltså. Man får aldrig nog. Så nu ska jag äta glass ikväll framför Paradise Hotel och chilla galet. Händer inte nått speciellt mer idag. Vi ska nog bara vara hemma och så. Vi kanske tar moppen ner och doppar oss i nån halvtimma. I morgon ska vi in till stan och fika och shoppa lite. Jag får pengar av Lelle då, och sen har jag lite pengar kvar själv. Sen har jag mitt Coffé Card, så hittar jag en Espresso House, så tänker jag kila in och köpa Frapino eller Chailatte. Har lärt mig dricka Chailatte nu vettni, hihi. Kommer uppdatera mer senare om jag har lust. Kanske kommer med nått litet tips eller något ni bör tänka på. Får se, men nu ska jag läsa tänkte jag. Kiss and hugs.

(P.S, den sista bilden med tanten och Lelle på.. Vi känner inte henne. Utan Lelle fråga om vi kunde ta kort på dom tillsammans, så sa Lelle att det var hans nya brud, tanten bara garvade, hahaha. Så ni inte tror det är Lelles tjej eller något, höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0