Vart hos Ztikkan


Tjaho! Kom nästan precis till hotellet. Har vart hos Malin och Ztikkan. Och dom har fått en bebis. Han heter Dante och är så sjukt gullig! Tog bilder på han, så ni får dom sen. Vi tog även kort på mig och Ztikkan, så dom får ni även sen också. Även om jag inte vart så jätte bra på bilderna, haha! Och sen snackade vi om när dom skulle ha spelning nästa gång. Och dom har en i Augusti, så Lelle sa att vi förmodligen skulle på den. Hege och Lelle kommer isånnafall gå dit med Malin, Ztikkans sambo, så jag får ta med mig någon. Eftersom jag inte kommer in i öltälten och dit ska dom vuxna, så jag inte behöver springa runt själv, höhö. Men inget är bestämt än. Men det kommer förmodligen bli så i alla fall. Just nu sitter jag själv på hotellrummet. Yaya och Linus kommer om sirka en halvtimme. Då ska vi nog ut på stan och kanske äta sen och sådär. Och på bilden ser ni att jag har en ny t-shirt. Tyckte den var skit söt! Men man ser inte hela, så ni får en bättre bild sen. Men nu ska jag kika runt lite och lyssna på musik. Så vi hörs ikväll och sen i morgon. Ska köpa mig tre böcker i morgon när vi kommer till Stockholm också. Bland annat Marilyn Manson's bok. Verkar skit bra! Menmen, nu ska jag kila.
Ha det gött, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0