Är trött och sliten

Har märkt att det kommit lite nya till min blogg? Hej på er i alla fall, kul att ha er här (:

Sitter nu och äter nya marabou ''jordgubb''. Helt okej faktist. Igår sov jag hos Alice, och jag var satans trött igår eftersom jag var med min moster till sachsska med Casper som hade öroninflammation. Vi fick sitta i väntrum i ungefär 4 och en halv timme, sen yttligare väntetid inne på ett rum tills doktorn kom. Sen behövde vi ju hämta ut hans medicin, och vid sjukhuset var det stängt, så självklart fick vi åka till centralen och gå till apoteket där. Sen äntligen så åkte vi till Skanstull och åt mat. Efter en så lång och slitig dag så var vi värda en hamburgare med läsk och pommes. Vi kom hem vid nio tiden. Då gick jag hem och packade mina grejjer och stack till Alice. Vi gjorde inte speciellt mycket igår. Hon gav mig förslaget att läsa två böcker som hon fått låna av skolan. Dom var tydligen ''skit bra!''. Så jag satte mig och lästa dom där två. Läste faktist båda två. Sen somnade jag på en sekund. Var hur trött som helst. Och gissa om jag känner mig sliten nu? Idag är det regnigt och tråkigt, så jag tänkte dra ner och hyra film. Men jag har bara 20 spänn (fattig som jag e) så jag måste vänta tills mamma kommer hem från jobbet. Ska nu bara sitta och kolla på film och ta det lungt. Hörs senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0