Bakar muffins.

Har bakat muffins till fikat i skolan i morgon. Eleverna måste tydligen baka och grejjer. Så jag erbjöd mig att göra chokladmuffins. Och jag ska till och med göra sådär fint ovanpå, med grannering eller vad det heter. Sen köpte vi en jätte smart förpackning med olika ''strössel'' -saker i. Typ hjärtan, vanliga strössel, nått som ser ut som pärlor och nått annat. Sen köpte vi gelehallon också. Dom kommer säkert blir jätte fina. Lägger självklart in bild på resultatet sen. Har nyss tagit ut muffinsen ur ugnen, nu måste dom bara svalna.

Dagen har vart chill som fasen. Började skoldagen med att städa skåpen och lämna in nyckeln, sen fick jag och Alice blåsa upp massa ballonger och rita på dom och grejjer, skit kul! Sen var det fotbollsmatch mellan lärarna och niorna. Tyvärr så vann lärarna, haha. Sen spelade vi brännboll, men Alice och jag var latisar och satt i gräset och kollade på istället. Efter brännbollen fick vi glass och sen var det tajjm för hemgång. Och i morgon... DÅ BÖRJAR MITT SOMMARLOV! YEY!


Japp, dagen har vart helt lugn. I morgon är det skolavslutning och efter den ska jag med moster. Och sen vid fyra-tiden ska vi till Natalie som tar studenten i morgon. Grattis tjejen! Ha det så bra, så hörs vi senare med mina fina hembakta muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0