En del av gårdagens bilder



Dagens outfit.


Endel av gårdagens bilder. Var sjukt roligt att träffa Madde igen. Var ett tag sen, och vi kommer nog ses nu i sommar också. Hoppas jag i alla fall. Vi var ju på bio i gårkväll, oh herre jävlar vilka köer det var inne i stan. Vi skulle ju sett Baksmällan, men vi var ju tre och det fanns inte platser brevid varandra, så vi tog en annan film istället. I love you, man hette den. Sjuuuukt rolig film. Den måste ni verkligen se om ni vill ha humor. Jag satt ju och garva typ hela tiden, nej men nästan. Det var Madelene, Amanda & jag som var på bio. Vid kvart över elva tog jag tunnelbanan hem till Bagis. Mamma och Thomas kom och hämta mig med bil nere i centrum. Mamma tycker inte jag ska gå själv när det är sent ute, och vi bor ju i Bagis, det har liksom hänt en del grejjer där, så mamma är lite överbeskyddande av sig. Men i alla fall, nu ska jag börja fixa mig här. Ska in till stan och möta Frida och hennes kompis Alexandra. Vi får se vad vi hittar på, och idag ska jag bannemej ha min Frapino! Igår fick jag ingen för kaffet till den var inte klart? Men idag, idag jävlar! Aja, nu ska jag dra. Ha en jätte trevlig dag! Det är ju trots allt skit fint väder här i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0