Espresso house!

Vaknade nyss. Igår somnade jag halv åtta, javet det är helt otroligt! Men jag sov knappt 5 timmar förra natten, så jag slockna direkt. Men det värsta var ju att jag då vaknade igen vid halv tre nångång och var pigg som fasen. Då satte jag igång att spela lite mer The sims och provade lite kläder tills idag. Köpte en randig långärmad tröja från Monki igår. Söt och vanlig, kan man ha till mycket. Så de blir antagligen den och en midjekjol idag. Får se. Det är ju så förbaskat tråkigt väder. Fast det ska ju bli bättre denna vecka, så vi får hoppas på det. Vi åkte in till Skrapan igår och fikade på Espresso house. För mig blev det en Frapino choklad och en cupcake. Dom som var med var Moster, Thea, Casper, Linus och mamma. För efter att jag hjälpt moster med passningen så gick vi ner till sushi stället nere i centrum, och mamma och Linus kom dit lite senare så åkte vi in till stan. Så ni vet så åt inte jag sushi, det är så äckligt! Jag tog en varmrätt istället, Kycklingspett med jordnötssås och ris. Sjukt gott, men sjukt starkt. Haha, vi drack säkert två liter vatten eller nått.

Idag ska jag vara med Frida & Madelene. Frida ska messa mig när hon sitter på bussen, för Madde tycks inte vara vaken än så Frida kommer till mig så länge så åker hon och jag tillsammans till Madde sen. Får se vad vi hittar på, vet inte riktigt än. Men jag hoppas vi drar hem till Madde. Det är mysigt där :) Men nu ska jag lägga in lite bilder, och sen måste jag börja fixa mig. Ha det så bra nu, så hörs vi senare.

Regniga Stockholm..

Min fika på Espresso house.

*HOST*

Haha, moster och jag har alltid lika kul ihop!

Nyvaken Casper och moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0