Fyrkampen

God morgon :)
Vaknade vid fem. Gick och duschade av mig och sedan la jag mig i sängen igen och somnade i nån timme. Klev upp igen vid sex och började kolla vad jag skulle ha för kläder. Blev klar alldeless nyss, och dagens outfit får ni senare idag när jag har sladden. Idag är det fyrkampen. Det innebär våran skola mot tre andra skolor som tävlar i friidrott och en fotbollsmatch. Alla i skolan är inte med, utan dom väljer ut folk som är bra på vissa saker. Den börjar antingen klockan 12 eller 1. Antingen får man gå dit och hejja eller så får man gå hem och sluta för dagen. Jag och Alice ska självklart dit en liten stund i alla fall och hejja lite på våran skola. Våran skola har vunnit två år i rad, så vi kammar hem det i år igen! Nu ska jag gå och äta frukost, sen börja rulla hemifrån. Efter skolan drar jag till moster och hittar på nått med henne.
Hörs och syns! (a)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0