*Gäsp*


*gäsp* usch, är fortfarande sjukt trött. Sitter och gäspar och har ännu inte klätt på mig, sminkat mig eller fixat håret. Ska snart börja göra det. Börjar om ungefär en timme, så det är ingen brådis. Idag ska jag klippa mig efter skolan. Kommer självklart lägga in en bild på resultatet. Vi får hålla tummar och tår för att det blir fint, right? :) Kommer annars inte hända så speciellt mycket idag tror jag. Får väl se om jag hittar på nått med någon. Men nu måste jag börja fixa mig hära. Om vi använder data i skolan idag så får ni självklart en uppdate, men annars får ni en när jag kommer hem helt enkelt. Vädret är kasst, men le och skratta ändå, snart är sommar och sol här i Stockholm. Ha det bra

/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0