Godmorgon!

Godmorgon! Nu är lilla jag vaken. Ska snart äta frukost, och sedan vid ungefär tjugo i elva ska jag gå ner till centrum. Man vågar ju inte chansa längre, eftersom det är nån jävla tjugo-minuters trafik på våran linje, så vet man ju inte när dom går. Men jag ska nog kika lite på sl, så jag har nån liten aning om när den kanske går. Ska möta Frida i Slussen vid halv tolv. Måste prata med henne om lite grejjer. Har en hel del på hjärtat som jag måste få ut. Men solen skiner, alla är glada, så ut med er som sitter inne idag. Passa på nu när solen hälsar på. Man vet aldrig när det börjar regna igen.

Ha en fin dag nu hörni, ta hand om er. Kiss and hugs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0