Grillning.. Tradition?

Haha, kom just att tänka på att vi grillat varje dag dom senaste två veckorna. Jag klagar inte, men i alla fall. Himla massa kött i min mage, haha. Jag kommer ihåg för ungefär ett och ett halvt år sedan, då ville jag bli vegitarian. Tycker grisar är så oerhört söta, så jag ville bli det. Men alla i min omgivning tyckte jag var så fruktansvärt mesig eftersom dom allra flesta i min vänner krets / familj/släkt krets äter kött. Men nu ringde Lelle och bad mig komma ut och käka.. KÖTT! Haha, så jag gav mig tillslut och bestämde mig för att fortsätta med kött-ätningen. Men nu ska jag ut och äta. Kommer senare med lite bilder . Ha en bra kväll. Jag kan till och med göra en videoupdate om ni vill? Ja det vill ni, ja men då säger vi så! Hörs sen! Pusshej

Jag just nu, osminkad, lite lätt solbränd på kinderna och nyduschad + fönat hår! Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0