Håret reser sig på armarna


Känner ni inte hur härligt det är? Håret reser sig på armarna, så vackert är det! ÅH, VI E AIK!

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag sminka mig och fixa mig. Kanske drar ner till centrum. Det är nämligen Bagarmossens dag idag. Så dom har massa grejjer där nere. Mammas kompis sjunger där bland annat. Men vi får se om jag pallar. Har fortfarnade inte käkat nått idag. Och igår käkade jag jätte lite till middag. Vet inte vad det är med mig, är inte hungrig. Och jag är jätte hes och förkyld. Börjar nog bli lite sjuk tror jag? Äsch, jag vet inte. I morgon ska vi på namngivningsfest i alla fall till lilla Maya, som Johanna (Lelles kusin) ploppade ut för ett tag sen, haha. Så vi ska dit i morgon, och sen så ska jag börja fixa lite i mitt rum och sådär. Får se vad som sker. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0