''Hejdå tjejer''

Åh, nu skiner solen igen! Härligt. Var nyss nere i centrum med Alice och åt en glass. Vi satte oss på ''marsipan tårtan'' och åt glassen och snackade lite. Efter vi hade slutat skolan så åkte jag in till spottkoppen och mötte Frida. Hon kom hit till Stockholm idag från Linköping. Hon flyttar tillbaka hit till Stockholm nu i sommar, det ska bli sjuukt skönt. Kan träffa henne när jag vill. Hur som helst.. Vi möttes upp, och så gick vi till våran lilla favorit Sandys och tog en latte. Gottigotti! Vi satt och snackade lite om allt möjligt. Och det var så jäkla kul, det satt en kille lite längre bort som var där med sin flickvän, och så gick flickvännen på toaletten, och då tyckte Frida jag skulle flörta med killen för skojs skull. Sitta och blinka och sånt, haha. Men jag ville inte det. Sen satt vi och skojade om det där och satt och as garvade. Och han märkte att vi skrattade åt honom. Så sen när vi går förbi dom när vi ska ut så säger han ''Hejdå tjejer'' Och jag blev fett chokad, men glad och snäll som jag är så säger jag glatt ''Hejdå! :)'' Haha, aa ni skulle vart med, det var sjukt kul. Vid tre tiden drog jag hem och Frida med. Vi ska ses igen antingen i morgon eller på fredag. Vet inte om jag kan i morgon eftersom jag ska klippa mig och sådär. Vi får se. Kommer inte hända speciellt mycket mer idag. Nu kommer lite bilder, enjoy!

Min och Fridas latte på Sandys.

Alice och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0