Ingen lust och ork.

Har ingen som helst lust eller ork till att skriva. Är risig och trött som fan. Kom hem vid fyra tiden, somnade vid halv fem. Ska bara ta det lungt idag och i morgon. Och sladden som är till kameran är hemma hos mamma, så ni får helt enkelt alla midsommar bilder på måndag kväll. Jag tog en hel del igår alltså, haha. Kommer vara online på msn och bilddagboken under kvällen, så skriv till mig där om det är något. (fnylindberg@bdb). Msn skriver jag inte ut hur som helst.

På måndag ska jag vara med Frida. Vet inte vad vi hittar på, men lär väll bli stan som vanligt. Hittar säkert nått mysigt ställe att slå sig ner på och bara snacka lite skit och njuta av sommarn. Har inget annat bokat i veckan förutom på torsdag, för då ska jag följa med Frida till hennes nya skola som hon börjar på efter sommaren. Eller nya och nya, det är samma skola fast hon byter från Linköping's till Stockolm's. Men nu ska jag kila.

Dont drink and drive! kiss and hugs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0