Jag blir så jävla förbannad!


Usch, det som hänt är hemskt. Kolla så söt hon var. Gud tar dom finaste änglarna först. Tycker det är tragiskt att *** & **** har gjort såhär! **** gick ut med toppbetyg i allt, men den här stämpeln sitter kvar. Du skulle kommit långt ****, men nu vettefan hur ditt liv kommer bli? Du och din idiot till pojkvän tycker jag bara kan ta era liv. Det ända ni har nu är varandra. När ni kommer ut kommer ni inte vara så uppskattade. Det är folk där ute som helst bara vill skjuta er i huvudet. Fyfan! Jag blir så jävla förbannad bara jag tänker på det här! Therese var värd något mycket bättre.

Mamma ville också se filmen, så jag väntade tills vi käkat. Och nu har vi det, mamma ska bara plocka undan, sen blir det film-mys. Drar till Louise i morgon vid tolv-tiden. Men vi hörs sen eller i morgon. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0