Jag lovade..

att göra en videoblogg till er. Och vet ni? Jag har gjort ett nu! Att jag kom ihåg det alltså, vilken smart tjej jag är. Gör självklart bort mig lite i videobloggen, men men, man får väl bjuda lite på sig själv. Jag är liksom människa, alla gör bort sig ibland. Denna gång var det jag, höhö. Ja, ni får gärna skratta åt mig klipp, jag vet att jag inte gjorde världens bästa videoinlägg, men sånt är livet liksom. Så kolla och tyck vad ni vill. (Ni kanske får höja lite?)

/ By the way, jag är förkyld, så jag låter inte exakt så.

Kommentarer
Postat av: fan det går ju inte att titta på videon

2009-06-07 @ 01:22:21
Postat av: Fanny

Vad sjukt, för mig går det nämligen? :/ Testa igen. Annars får du säga till så får jag kolla vad felet är.. Jätte bra att du sa till ;)

2009-06-07 @ 01:39:24
URL: http://glossgirls.blogg.se/
Postat av: han som vill titta på videon

det står att det är privat och att jag måste få en inbjudan för att kolla på den

2009-06-07 @ 11:20:02
Postat av: Fanny

Jahaa.. Ska försöka fixa det :S

2009-06-07 @ 20:56:45
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0