Kändes knas.

Asså är det bara för mig som blogg.se dampar? :O

Aja, sitter och kollar på Wallander - Hämnden. Tycker den är helt okej, men definitivt inte lika bra som dom andra. Senare ska jag med mamma och Thomas till ica maxi och handla. Sen ska vi fixa lite grejjer på mitt rum. Sätta upp hyllor och sånt där småplock. Alice och jag var på Therese's minneslund idag och sa grattis och tände ljus och ställde upp sånt som ramlat. Det var så fint där. Vi gick också upp i hoppbacken. Konstig känsla var det. Kändes knas. Fick massa tankar och sånt i huvudet om vad som hänt och vart och varför och jaa, jag fick massa funderingar. Tillslut sa vi hejdå till Tess och gick mot tunnelbanan. Köpte en Frapino Choklad på hemvägen och jordgubbar nere i centrum. Åh, jag älskar jordgubbar! Så somrigt. Nu ska jag fortsätta kolla, hörs senare.

Kiss and hugs.´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0