Knäpp dag alltså.

Ojoj, gårdagen var lite galen kan man väll säga. Det började med att vi bestämde oss för att käka på mongolisk resturang. Så vi åkte dit och beställde en buffé. Vi åt mat och drack cola, sen bad vi om notan.. 558:- Jippie liksom. Vi hade ju pengar  för det, men det jag blev sur för var att inte drickan ingick i buffén. Så vi tänkte köra en springnota, haha! Men det blev inte så, så vi betalade skiten och gick därifrån. Men problemet var att vi inte hade några pengar kvar, och vi skulle ju köpa Ben&Jerry's. Så vi sket i det och tänkte att vi tar det idag istället. Så efter vi käkat åkte vi in till Gamla stan och satte oss vid kajen och bara chillade och tog massa knäppa bilder. Orkar inte lägga in dom nu, så ni får dom i morgon. Sen vid tio-tiden drog vi oss hemåt, för det blev ganska kallt. Men på tunnelbanan mot Norsborg så hände nått när den var i Axelsberg, så alla fick gå av. Vi blev ganska sura så vi gick mot bussen istället.. Men det var inte bara vi som skulle till bussen, utan minst 200 pers till. Och jag överdriver inte, det var verkligen sjukt många människor. Så dom fick typ beställa bussar för att alla skulle komma hem, så när första bussen kommer så tränger sig verkligen ALLA på bussen. Jag, Louise och Joel kom på den, men jag höll typ på svimma, det var as mkt folk och knappt någon luft. Men våran busschaufför var fan as härlig. När klockan var runt strax efter elva så säger busschauffören i en mikrofon ''Om ni kollar åt höger så har ni jätte fin utsikt'' Och självklart skriker jag ''Vilken jävla sightseeing alltså'' Med typ värsta glada rösten. Tillslut kom vi i alla fall hem och vi packade våra grejjer och gick hem till Joel och sov där. Nu blev det jätte långt inlägg, men men. Nu ska jag vara lite social. Ha det bäst nu i detta skit väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0