Kom hem skrutten!

Linus har troligen brutit foten, så ambulansen fick komma och hämta honom här hemma. Han skrek och grät och det fick självklart mig att börja gråta. Stackarn hade jätte ont. Ramlade från en klätterställning idag. Han ligger nu och väntar på att få ta rönken bilder. Vet inte hur lång tid det kan ta, sen måste dom vänta på bilderna, så dom kanske kommer hem i morgon. Kommer inte somna innnan dom kommer hem, så troligen kommer inte Linus och Lelle följa med på namngivningsfesten i morgon/idag, så Hege, jag och Jonathan ska dit. Sebbe ville inte följa med, så okeeej. Hoppas allt är bra med min lillebror. Ville hemskt gärna följa med, men fick inte plats i ambulansen, så jag fick inte. Men istället sitter jag här med Hege, Leo, Linnea och Knudde och snackar lite. Vi har rätt mysigt, och Hege lovade att vara vaken med mig tills jag somnade. Saknar min bror, kom hem gullunge! :'(

Japp, vi är galna vi med, haha! Saknar dig skrutten. Nu vill jag att du kommer hem. Puss på dej!


Kommentarer
Postat av: alice

hälsa sötnosen! :) haha

stakarn alltså :( hur mår han?

2009-06-07 @ 10:02:21
URL: http://www.alicepettessons.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0