Man tröttnar aldrig!

Sitter och lyssnar på en favorit, curly sue med Takida. Oerhört bra och vacker låt. Knarkade den låten för ett tag sen. Kunde sitta och lyssna om och om och om igen. Man tröttnar verkligen aldrig.

Kom nyss hem från moster. Åkte dit efter jag vart med och träffat Frida. Vi möttes i Slussen och vi åkte till Farsta centrum och mötte upp Ludde. Han ska ju på bröllopet i morgon, och han skulle in till Östermalm och hämta ut bröllopspresenten han beställt. Så vi hängde med honom dit. Tog ett tag innan vi hittade det stället vi skulle till, men tillslut kom vi rätt. Vi åkte där efter till Slussen igen och så skulle Frida och Ludde köpa nått att äta på bussen till Värmdö, och jag skulle börja rulla hemåt, så jag tog tunnelbanan hem, men Frida det puckot glömde ju dojjorna! Så jag fick åka tillbaka och lämna dom till henne, för anledningen till att vi skulle träffas var ju för att hon skulle låna ett par vita klackar till i morgon på bröllopet. Sen tog jag bussen till moster och så stannade jag där tills nu ungefär. Vi kollade runt lite på internet efter hotell och så till Grekland, det är ganska säkert att vi åker. Vi letar mest nu bara. Antagligen blir det i mitten av juli. Härligt! Nu ska jag snart käka lite mat, sen ska jag softa. Får se vad som sker. Har inget speciellt planerat. Ha en bra fredagkväll nu hörni. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0