Midsommar bilder!

Kom nyss hem. Har vart och handlat med mamma och Thomas. Har vart med Catta & Frida idag. Inte hänt nått speciellt.

Planering..

Sen blev lite fejjk skumpa för oss ''barn''

Robban, Dennis & Billy snackar lite skit.

Lite umgänge med varandra.

Sen gick vi och testade båten som Conny håller i. Åkte as fort, och jag fick köra! (a)

Haha, Billy & Jag!

Conny fyllde ju 18 samma dag, och Billy gav storebrorsan en ''stressboll'' som ser ut som en tutte, haha!

Lelle & Hege, söta små saker.

Billy & Dennis

Lelle, Hege & Pia

Hahah, lägg märke till Lelles min ^^

Johanna var som vanligt så glad och så fint klädd :)

Haha, jaa, Billy var väldigt beroende av sånna här. Tror han käkade 11 stycken?

Sen efter maten var det jordgubbstårta (en klassiker på midsommar)

Och Johannas söta dotter Maya.

Haha, Yaya råkade trampa Linus på tårna!

Boy's talk!

Sleep well (a)

Oj oj oj.. Ja, såhär roligt hade dom mot kvällen, haha. Dansar till ABBA.
 
Sen gick jag en liten promenad för mig själv när det började regna mitt på kvällen..

Och innan jag skulle hem fick jag ett mms av Frida. Haha, så söt! <3

/ Ja det var en del bilder det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0