My eyes never lie

Halloj! (Som Lousie alltid säger i telefonen, haha)

Har vart nere i centrum med mamma, för hon skulle hämta ut ett paket från ica och så skulle jag få hyra en film. Det blev självklart I taket lyser stjärnorna. Har inte sett den än, och tycker att det börjar bli dags. Hoppas den är bra. Mamma håller på med käket, så det blir väl mat snart. Har precis snackat med Lollo, och vi bestämde att jag kommer i morgon och stannar tills på lördag. Mys! Får se vad vi hittar på, men det är som vanligt. Vi kommer oftast på nått att göra. Hoppas det blir bra väder så man kan vara ute. Vi kommer nog bland annat fota väldigt mycket. Brukar bli så, haha. Kommer ha kameran med mig självklart, så bilder blir det! Tar nog med mig sladden till datan, så kan jag ladda upp bilderna under dagarna jag är där. Nej, nu blir det film! Hörs sen alla glada.

By the way så ska jag antagligen träffa Madde på måndag, saknat den kvinnan alltså ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0