Nej tack för kärring kläder, haha.

Tjenamors. Sitter med Alice i vårat lilla rum här igen, haha. Vi ska göra färdigt vårt diagram som vi gör i excel. Skit enkelt. Vi gjorde ju en undersökning om vilka affärer folk i årskurs sju gillade. Vi hade lite sjuka val som coop, kapphal (som jag hatar), dressman, gina tricot och elgiganten. Jaa, vi pallade inte ta massa fina butiker, så vi valde att se om det var någon som gillade dessa affärer. Den ända affär jag mest handlar på av dom är gina. Dom har fina kläder enligt mig. Men liksom kapphal? .. Nej tack för kärringkläder! Jag och Alice röstade självklart på coop, hahaha! Bara för kul skull liksom.
Inte något speciellt seriöst. Efter skolan ska jag till moster, och sen får vi se vad som händer. Alice och jag har gjort lite videos, haha. Dom kanske ni har tur och får se sen (; Men nu ska jag göra klart diagrammet. Ha det bäst nu sötnosar!

Hittade en gammal bild från i julas :/

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, håller med dig. Du borde lägga upp filmerna! =)

2009-06-02 @ 11:10:28
URL: http://AlbinAxelsson.se
Postat av: Lollo

Självklart ska vi det! <3

2009-06-02 @ 16:27:53
URL: http://lloux.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, aa vi får väl se om jag lägger upp dom. Men jag har inte sladden just nu. Men ska hämta den idag. Får se hur det blir. Vi var rätt uttråkade, så dom kanske inte är så jätte jätte roliga, men vi får se (;

2009-06-03 @ 07:16:26
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0