Orkar ni läsa? Hehe


Hejsan. Vaknade för någon timma sen. Sjukt skönt med sovmorgon idag. Vi både har sovmorgon resten av veckan och slutar tidigare. Sjukt skönt! Ska snart äta frukost, sminka mig, klä på mig och lite sånt där.

Idag har vi inte så jätte mycket att göra i skolan. Jag gjorde färdigt diagrammet igår och har skickat den till min matte lärare, så jag tror inte det finns så jätte mycket att göra. Efter plugget ska jag nog bara hem, eller så ringer jag väl nån. Hm.. Vad är det för väder idag? Har inte kollat ut genom fönstret än, vänta ska kolla :) .. Usch det var molnigt och såg väldans kallt ut. Kommer antagligen ringa moster och dra hem till dom. Vi snackade väldigt mycket igår, hon och jag. Om alkohol och allt mellan himmel och jord. Det är skönt att kunna öppna sig väldigt mycket för en vuxen person. Nej, men jag tror jag ringer henne efter skolan. Har ändå inget annat bestämt.

Hörni, snart är det dags! Om sex dagar får jag sommarlov. Vill ni komma på min avslutning kanske? Haha. Jamen det är bara skicka en kommentar så kanske jag ger dig min mejladress. Ta det inte jätte seriöst, är väldigt mycket på drivhumör idag. Lär bli en hel del oseriösa saker i skolan. Killarna i min klass brukar ganska ofta driva med mig, och fråga om jag kan hoppa och sånt där, haha. Fast dom har slutat, det är skönt. Men nu har David börjat rita på mig den jäkeln. Han får inte göra det på mig nu innan skolavslutningen. Jag känner att jag kommer vara fin på den. Tog lite bilder på mosters laptop igår också. Hon har apple, så man kan sitta och ta spegelbilder, fyra rutor, aa det är massor.

På tal om ingenting, moster och resten av hennes familj ska antagligen till Grekland i sommar. Och jag fråga om jag kuna hänga med och det kunde jag :) Hon håller på leta lite hotell och sånt där, så vi får väll se hur det blir med det. Kommer återkomma med hur det blir och sådär. Oj, nu blev det här en väldigt lång text. Måste sluta, frukosten kallar! Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0