Rest in peace Michael Jackson


Det var som en stor chock att få höra på radion klockan halv fem i morse att MJ var död. Min låtsas pappa verkligen avgudade honom in i det sista, började dansa och fick ett stort leende på läpparna när hans låtar spelades. Tyvärr var MJ inte riktigt frisk varken i huvudet eller fysiskt. Han har gjort grym musik genom tiderna, och jag kommer självklart fortsätta lyssna på hans låtar. Det har kommit fram så mycket rykten om honom på sista tiden, till exempel att han tar in barn på hans tivoli och våldtar dom? Herregud, dom som sagt det är stora jävla idioter. Varför skulle han helt plötsligt vara pedfil? Nej, men jag tycker det var synd att han dog innan världsturnén. Det hade blivit succé, tror jag! Men nu får vi ta in allt bra han gjort genom åren i hjärtat och bara avguda hans musik, för de är han bannemej värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0