Ska bli himla skönt.

Förlåt förlåt förlåt... Men internet hemma hos Lelle hade dampat sönder, så vi hade inget jäkla internet. Men nu är jag hos mamma en snabbis, så då passar jag på att skriva.

Idag har jag varit med Alice & hennes lillasyster Alva nere vid vattnet och badat och bara tagit det lungt. Vi la oss uppe på berget och hoppades på att ingen vi kände skulle komma dit, men självklart kommer Teo, och senare massa andra människor från Bagarmossen, så vi blev typ as sura på det. Men vad ska man göra? Kan ju inte direkt skicka iväg dom, så vi fortsatte att njuta av sommardagen och köpte glass och badade som små firrar. Kom hem för en stund sen, har tvättat mig och skärde upp lite ananas och gjorde mig lite glass med varma hallon efter det. Gottigt! Blir antagligen grillat som dom senaste två veckorna. Fan vi grillar varje dag nästan. Men det kan jag förstå, vem orkar stå och laga mat och sitta inomhus i detta väder? Usch bara man är inne känner man ju hur svetten bara rinner. Det är verkligen typ 30 grader här i Stockholm varenda jävla dag. Fast jag klagar inte, hellre sol än regn. I morgon ska jag träffa min Frida och resten av veckan får vi se vad som händer. Inget planerat än. Nästa vecka åker jag till Göteborg i en vecka, det ska bli jäklans nice! Komma iväg och bara tare soft. Nu ska jag äta upp min uppskurna ananas och sedan börja föna håret. Hade bra så hörs vi snart igen! Tjingeling.

Gårdagens:

Började gårdagen med min älskling Frapino!

Sen blev det sol & bad.

Dagens:

Precis efter ett dopp!

Fanny <3 Alice

Tack och hej för mig, nu ska jag fiiiiiiiixa mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0