Sleep well, cykelställ

Klockan är natt, och jag är pigg som en lärka. Har laddat ner The bodyguard, så den ska jag slå på snart. Men först måste jag gå och ta nått att käka. Är as hungrig. I morgon får vi se vad som händer. Antagligen ingenting, för det är söndag, och för mig innebär det slappdag. Sover till middagstiden, sitter lite vid datan & sen går och lägger sig igen. Har sett en skit söt kjol på gina som jag blev alldeless förtjust i. På måndag är det i alla fall Frida-tajjm och så SKA jag ha min Frapino, som jag längtat efter i några dagar nu. Sov så gott mina söta, så hörs vi mycket senare idag, hehe.

Sleep well, cykelställ.  Kiss and hugs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0