Sola & Bada


Lucas skulle självklart förstöra bilden -.-

Catta, Linus & Frida. (Linus ena framtand är skít lös, huahua)

Grisslinge badplats, skit mysigt!

Linus & David, min kusin.

David försökte göra sina moves i sanden som dom slänger sig i fotboll, så jag försökte fota, det gick ju sådär..

PEACE! Härligt väder, så får det hemskt gärna fortsätta, då kommer jag bli grymt brun!

Visst är jag snygg i glajer? Haha

I love my little monkey <3

Vi fick vara lite barnvakt idag åt Linus, Lucas & David. Eller, David & Lucas klarade sig själva vid vattnet, men inte lilla Linus. Jag kom i alla fall till Värmdö vid nio-tiden. Vid elva drog vi till Grisslinge och badade och solade, efter en stund tog vi bussen till Mölnvik för Frida skulle handla näs-tjohej, och Catta skulle hämta ut dyr fisk som hennes mamma beställt på Sabi. Efter det åkte vi hem och bara softade runt lite. Har vart ute hela dagen och det är så uppfriskande. Känner mig inte alls beroende av att komma hem och sitta vad datorn, utan skriver i bloggen och sånt gör jag när jag inte har nått för mig. Perfekt tid för sånt. Mammas kompis Helena kom över en stund och nu sitter dom på terassen och dricker cider, ska nog sätta mig där ute med en filt och tända lite ljus. Mysigt! I morgon ska jag på bröllop, så det blir en hel del bilder från det också, haha. Hoppas verkligen ni gillar att jag lägger upp så mycket bilder. Jag tycker i alla fall det är super kul med bilder. Hörs på söndag. Kiss and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0