Tänk på det..

Det här med att kommentera.. Det är relativt många som faktist läser denna blogg. För mig är det rätt många i alla fall. Jag blir glad bara det är någon liksom. Så jag förstår inte varför folk aldrig kommenterar? Det är bara roligare att skriva om man får kommentarer. Så tänk på det. Ju mer ni kommenterar ju mer skriver jag.

Hur som helst.. Gick upp klockan åtta idag, ville se top model på tv:n, så jag gick upp trött som satan och la mig i soffan. Ska snart äta frukost. Känner att jag måste börja äta på morgonen. Är oftast aldrig hungrig på morgonen så jag skippar frukosten, men alla tjatar på mig konstant att jag måste käka frulle, så okej, jag ger mig. Nu ska jag börja äta frukost! Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har inget planerat förutom att jag har lovat mamma att fixa till mitt rum, typ dammsuga och damma av och sånt. Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Kanske bara tar en soft dag? Men nu ska jag kila. Hörs senare med massa bilder. Och hörni, i morgon är det midsommarafton! Då börjar man känna att det är sommar. Hoppas det blir sol bara.. Jag ska ut till släktingar i Åkersberga och bland annat fira Conny som fyller 18. Men nu måste jag verkligen dra, hörs sen.

Kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0