Två satser pannkisar

Har ändrat headern lite. Blev den inte lite mer somrig? Och jag orkade inte ha nån jävla bild på mig, men det blev bilder av mig istället. Tagna idag 25/6-09. Nej, men den är enkel och rätt söt enligt mig.

Var nyss och storhandlade lite med mamma och Thomas inför resten av veckan. Det blev mc donalds mat idag, för vi skulle kommit hem så sent och mamma orkade inte stå och wooka massa grejjer då. För det skulle blivit wook idag. Ska upp tidigt i morgon och steka pannkakor. Ska ha med mig det till stranden i morgon. Kör på två satser så räcker det till oss alla. Tar med mig nektariner till mig också. Alltid gott med nått saftigt i sommarvärmen. Men nu ska jag och mamma leta efter frysväskan & sedan ska jag måla naglarna med nya nagellacket som vi köpte. Rosa och jätte sött faktist. Sedan blir det sängen. Ska upp tidigt och steka pannkisar vettni. Men ha det bra, så hörs vi i morgon med massor utav bilder! Sleep well, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0