Typiskt barnspråk

Godmorgon. Vaknade av att moster kom in med lillprinsen i mitt rum vid halv tio. Dom stod där och bara kollade på mig, haha. Man blev lite rädd alltså. Lillprinsen fick ligga där en stund med mig tills jag vaknat till, och han låg där och pratade typiskt barnspråk ''da-da-da-da''. Så himla söt. Man kunde verkligen inte låta bli att le där mitt i morgonkvisten. Har precis ätit frukost, och kollat på Rachael Ray. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka. Måste packa ner lite grejjer också. Kommer absolut att uppdatera hos Louise. Mycket!

Nu ska jag lyssna på lite musik och sen dra mig mot duschen. Vi får hoppas att vädret blir lite bättre senare under dagen. Ha en bra dag sötnosar, så hörs vi lite senare.*

/Fanny Lindberg

Gröna Lund 09 med Melinda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0