Ut i solen..

Halloj på er! Har inte så jätte mycket att berätta. Jag, Frida & hennes syster Amanda gick runt lite i stan, sen vart vi hungriga och gick till Sandys. Jag och Frida delade på en kyckling sallad. Så vi tog med oss maten och gick upp till nån liten plätt där det fanns statyer, bänkar och gräsmatta. Där satte vi oss med maten och sådär och snackade lite, åt & hade det trevligt. Kom nyss hem och ska snart ut på altan och sola benen lite tänkte jag. Blekfisen-Fanny. Nej, men så himla blek e jag inte. Inte så brun bara, haha. I morgon drar jag ut till Värmdö och badar med Linus & Frida. Vet inte vart men nånstans drar vi. Ska nog göra pannkakor och ta med mig. Alltid gott att äta. Så i morgon badar jag för första gången i år. Yey! Men nu ska jag ut i solen. Ha det fint, Kiss and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0