Allsång bilder!

Åh, vi hade så kul igår! Men det roligaste var nog när Måns Zelmerlöv kom fram till mig under repitionen och sträckte fram mikrofonen mot min mun. Jag höll på dö, sen efteråt började jag typ skrika och grejjer, det var skit häftig känsla. Och det finaste var ju att han kollade mig i ögonen. Åh, han är så galet jävla snygg! Men vi hade verkligen skit kul igår. Och under dagen kom Johanna och Hanna också, så dom fick sitta med oss, jag och Alice tog ju två bänkar, haha.

Solen sken heeela dagen.

Galet snygg man är alltså, haha.

Hanna och jag gick på skansen en stund.

Älskar sälar. Så tjocka och fina.

Söta Hanna.

MÅNS MIN LOVERBOY!

Anders, hahahah.

Kommentarer
Postat av: alice

ta bort bilden annars sätter jag ut bilder du inte vill :)

2009-06-24 @ 20:09:00
URL: http://alicepetterssons.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hörru du! Du har lagt ut världens äckligaste, fulaste bild på mig, och den här är fin på dig, så kom inte och säg att DU ska lägga ut fula bilder på mig, för det har du redan gjort!

2009-06-24 @ 20:34:30
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0