Hejdå! (A)

Har precis ätit frukost och ska snart rulla iväg till plugget. Men först måste jag borsta tänderna, ställa in frukosten och sånna där småsaker. Efter skolan åker jag in till stan och möter upp Frida. Hon ska nämligen låna ett par klackskor av mig som hon ska ha på Sonjas och Anders bröllop. Men vi kommer självklart inte bara lämna skorna, utan även självklart vara med varandra ett bra tag. Vi får se vad som händer. Skriver självfallet när jag kommer hem sen. Slutar kvart i ett idag, SKÖNT! Höhö.

By the way, jag vaknade i morse och det kändes jätte konstigt. Håret var liksom i pannan, helt ovant! Aja, dagens frisyr är uppsatt ''hästsvans'' och luggen i pannan. Dagens klädsel kommer senare. Nu får ni hade så bra så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0