Hur fan kan du kalla henne falsk?!

Har vart hemma ett tag nu. Efter skolan gick jag och Alice hem till mig och skulle kolla på p.s sista sommaren, men vi hittade inte den, och för Alice skull så kollade vi på en svensk film. Min frus första älskare heter den. Efter en stund kom min moster, Thea och Casper. Deras lägenhet hade visning idag, så dom var hemma hos oss så länge. Casper spydde på mig den jäveln, haha.

När klockan var vid sex så fick jag skjuts till låtsas papi. Fick reda på lite grejjer som gjorde mig riktigt förbannad. Du vet vem du är. Fattar inte hur du kan tycka nått sånt om Frida. Så jävla omoget.. Snälla väx upp lilla gumman!

Ska bara ta det lungt nu. Hörs kanske senare. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0