Ett gäng bilder

Hejsan. Nu är jag hemma igen. Jag vaknade rätt så sent idag, så jag kände att det var tajjm att åka hem nästan direkt när jag vaknade. Är sjukt förkyld och börjar få ont i halsen. Vill inte bli sjuk nu. Nästa vecka är det ju midsommar, och då kan man inte vara sjuk! Inför nästa vecka har jag en del planer.. På måndag ska jag träffa Madelene (Och kanske Frida), på tisdag ska jag antagligen vara med Frida, i helgen är det midsommar, då ska jag ut till Åkersberga. Sen kommer P till Stockholm nästa vecka, så jag ska ta med mig Frida och vara med honom, ska bli kul :) Kommer vara med Frida en massa i sommar.

När jag kom hem så hade mamma köpt ett jätte sött mobil-ställ till min mobil. Ser ut som en solstol, tycker den var riktigt söt faktist. Sen hade hon köpt en tröja med leopardmönster på, jaa jag typ älskar leopardmönster. Nu ska jag ladda över alla bilder och lägga in och sen ska jag nog sätta på en film. Tråkväder och inte helt frisk, usch usch usch. Ha det så bra, så hörs vi senare.

Mamma och Casper (Lillprinsen), när dom kom in till mig i torsdags morse.

Louise i sin yoga-ställning, haha

Cool bild på min goa cola.

Utsikten från kajen i Gamla stan.

Testade nya sorbet glassen, USCH SÄGER JAG BARA! KÖP DEN INTE!

Mina fötter mot vattnet på kvällen.

Mitt coola nya mobil-ställ.


Där hade ni ett gäng bilder, tog mycket mer, men dom kommer i omgånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0