Utanför Sveriges Riksdag

Tjah, börjar med att lägga in lite bilder från dagen, sen kommer det ett videklipp som vi spelade in i stan. Vi satt i gräset utanför Sveriges Riksdag, det är skit grönt och fint. Så vi hjulade (?) och stod på händer och grejjer, vilket jag inte va så duktig på, men vi tog kort och filmade så den videon kommer sen. Vi gjorde typ inge speciellt, gick runt och hade det bra ute i solen. Kom nyss in efter en letan efter min 5 åriga kusin som försvann helt jävla spårlöst. Skitungen stack ner till centrum och trodde hennes kompis skulle köpa glass, haha. Sen kom hon tillbaka skit glad och ba ''Mamma jag letade efter Tella, men jag hittade inte henne'' Gud, hon e ju för söt. Men men, här kommer bilderna :)
 
 
 
 
 
 
Kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0