Vila i frid..


Mordet på Therese

Jag är totalt stum. Det står om två elever som troligtvis är dom som mördade Therese, jag och Alice tror att vi vet vilka det är. Therese gick i min förra skola, och jag och Alice hade nästan henne som förebild. Sjukt duktig i skolan, modemedveten, super söt, hur snäll som helst.. Jaa, men sen händer detta. Förlåt, men hur fan tänker ni era jävla idioter? Fattar ni själva vad fan ni har gjort? Ta åt er, för det här kommer ni verkligen få leva med resten av era jävla äckelliv. Jag kände inte Therese, men vet självklart vem det är och är nästan som bekant.

Therese Johansson Rojo, vila i frid. Du är nu en av himlens alla änglar.

Kommentarer
Postat av: sannie

det är en jävla värld vi lever i!! ><

2009-06-08 @ 16:56:53
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja, den är hemsk! :'(

2009-06-08 @ 19:55:51
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0