Visst är dom inte för underbara?


Oh my lord! Visst ser dom smaskiga ut? Visst är jag en ängel som gör detta för min mentorsgrupp? Och Rim ska inte få nån. Hon skulle ju baka kladdkaka, den kan hon sitta och trycka i sig! Mohaha. Är hon fittig mot mig så är jag fittig mot henne.. Sånt är livet vettu. Nu ska jag snart testa allt inför i morgon sen ska jag sova. För i morgon bitti ska jag upp tidigt så jag hinner duscha, sminka mig, fixa håret klä på mig allt. Så det blir sängtajm med film för mig snart. Hörs i morgon mina söta.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan vad goda dom ser ut! Såna ska vi bannemig baka i sommar :D! plus en jääävla massa mer. Chokladbollar kanske? Fast utan Brun utan sol ;)!

Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-09 @ 13:57:42
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, aa! BÄSTA! :D <3

2009-06-10 @ 14:12:28
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0